When someone eats the thing you’ve been keeping for later.

(Source: eelsushi)

19,517 notes

mycheekyfinn:

official-nasa:

monilip:

dont-stop-runninggg:

knowledge is knowing that a tomato is a fruit

wisdom is not putting it in a fruit salad 

That was deep

philosophy is wondering if that means ketchup is a smoothie

That was deeper.

(Source: malfoysexslave)

954,521 notes

prettiyoungthangs:

bellecosby:

futureblackpolitician:

lovelykeba:

teddybearjones:

yugidoe:

ibadbitch:

thepoeticrebel:

zaddylonglegz:

whosrocky:

indiwizrd:

deeper-relevance:

bay-water-fresh:

remember them days

Never forget

oh yeah.

the only person freakin out is the white guy lmao. the black folks chillin. haha. hilarious.

Crucial days

Lmao xD

lmfaooo^^^

THAT is character building. Young nigga will remember this for the rest of his life… The fuck did just a time out ever do for you?

Childhood in one gif

Memories!!! Lls

good times yo

white guy is seriously like “am i seriously the only one who sees this”


Lmao^

prettiyoungthangs:

bellecosby:

futureblackpolitician:

lovelykeba:

teddybearjones:

yugidoe:

ibadbitch:

thepoeticrebel:

zaddylonglegz:

whosrocky:

indiwizrd:

deeper-relevance:

bay-water-fresh:

remember them days

Never forget

oh yeah.

the only person freakin out is the white guy lmao. the black folks chillin. haha. hilarious.

Crucial days

Lmao xD

lmfaooo^^^

THAT is character building.
Young nigga will remember this for the rest of his life… The fuck did just a time out ever do for you?

Childhood in one gif

Memories!!! Lls

good times yo

white guy is seriously like “am i seriously the only one who sees this”

Lmao^

20,102 notes

Anonymous said: did you ever consider that some white people aren't actually aware of their privilege, cultural appropriation, etc. and that they're kind of just going through life not realizing that they're doing anything wrong and they're not against anyone or trying to hurt anybody, they're just unaware?

whitepeoplestealingculture:

And that’s the greatest privilege of all isn’t it? To be able to do whatever you want, regardless of how damaging and harmful it is, and being able to excuse it all because you “didn’t know”. 

POC are constantly always checking what we’re doing. We have to ask ourselves all the time, is this okay? Will this make me seem like a FOB? IF I say this in class, will people think I’m too extreme? Am I being too sensitive when I get angry about this?

Until we no longer have to do that, I have no sympathy for ignorance. It won’t kill you to Google a few things. 

-Joyce

194 notes

thebleujaynest:

tatorss:

smack dat ass like..

Ah, the memories!

thebleujaynest:

tatorss:

smack dat ass like..

Ah, the memories!

(Source: madeupmonkeyshit)

42,346 notes

dynastylnoire:

daydreamsofarasta:

lookatasha:

onelittlegee:

dynastylnoire:

dishonestsleep:

halaalpussy:

Yes im of european descent, yes i have dreads. But dreads are my culture too, irish men had them i think. Everyone had dreads until combs were invented. Leave me alone :(

this is actually not funny that dog has extremely matted hair which means he was probably neglected

bruh, they got more sympathy for dogs than for us rofl.

It must be a day that ends in y *checks calendar*

"that dog has extremely matted hair which means he was probably neglected" Y’all don’t feel the IRONY in that statement. How many times we keep telling y’all to comb and wash your hair and stop forcing dreads because it’s damaging and look what we have here- a sign from god.

Even better

GLORY

dynastylnoire:

daydreamsofarasta:

lookatasha:

onelittlegee:

dynastylnoire:

dishonestsleep:

halaalpussy:

Yes im of european descent, yes i have dreads. But dreads are my culture too, irish men had them i think. Everyone had dreads until combs were invented. Leave me alone :(

this is actually not funny that dog has extremely matted hair which means he was probably neglected

bruh, they got more sympathy for dogs than for us rofl.

It must be a day that ends in y *checks calendar*

"that dog has extremely matted hair which means he was probably neglected"

Y’all don’t feel the IRONY in that statement. How many times we keep telling y’all to comb and wash your hair and stop forcing dreads because it’s damaging and look what we have here- a sign from god.

Even better

GLORY

2,297 notes

prettyboyshyflizzy:

When you see a white kid talking back to their mom in public

image

When you see a black kid talking back to their mom in public

image

6,675 notes

drakefanclub:

whoever made these is going to jail. i aint playin games here

121,686 notes

coyocoyo:

The Bully

This comic I made over a year ago, but I’ve touched it up since and I’m happy to share it on tumblr C: while I’ve improved immensely since I made this, I’m still really proud of myself for making it.

ps. this was during a stage in my art where I was a little texture heavy, heh heh

32,770 notes

sehicks:

kiss-da-girl:

sageonyx:

justdilla:

Bless whoever made this.

*Cries real tears*

Nothing feels better than proving them wrong

Mulan gets me right in the feels

(Source: megahra)

303,578 notes

naaaaaatz:

classysassyrude:

Boyz in the Hood 23 years later

BLACK DONT CRACK

25,341 notes

elloellenoh:

buzzfeed:

Important reminder: Everyone on the internet is a real person.

Go read this. It’s really important.

Be kind to one another.

I really love this.

43,394 notes

reverseracism:

thotty-by-nature:

note-a-bear:

blacknoonajade:

Today was an exceptional day. 

wow…..
just…





white folks have some fucking nerve

They just keep on hitting new lows.

reverseracism:

thotty-by-nature:

note-a-bear:

blacknoonajade:

Today was an exceptional day. 

wow…..

just…

white folks have some fucking nerve

They just keep on hitting new lows.

26,765 notes